Friday 21 February 2014

Setelah sekian lama.

Agak lama aku tak update blog ni. Pejam celik pejam celik, dah 6 bulan aku tak post apa-apa langsung dalam blog ni. Macam lama sangat 'tido ngorok'.

Alhamdulillah walaupun blog dah lama tak update, tapi aku tengok ada je yang view page aku, terutamanya tentang perihal makanan. Tak sangka plak info yang aku bagi pasal makan-makan di Alor Setar tu menjadi tarikan. Mungkin ia menjadi sumber rujukan yang utama bagi mereka yang datang ke Alor Setar dan ingin mencuba makanan-makanan di sini. Aku akan update lagi makanan yang best-best. Kali ini mungkin lebih menarik, kot...

Cerita pasal makanan dan Alor Setar, aku ada jugak share info pasal crepes Alor Setar. House of Crepes Alor Setar. Alhamdulillah, perniagaan yang mula beroperasi pada awal tahun 2013, kini makin berkembang, dan semakin ramai yang meminati dan membeli crepe buatan mama aku yang tercinta. Aku akan share feedbacks dan blog House of Crepes Alor Setar pada masa akan datang.

Stay tuned.

No comments:

Post a Comment